Туристичка кампања „La Gran Escapada“, коју организују Конфедерација националних комора за трговину, услуге и туризам (Concanaco Servytur) и влада Мексика, покренута је са процењеном економском добити од преко 45 милијарди пезоса (приближно 2,25 млрд америчких долара).
Од 30. маја до 1. јуна више од 5.800 сертификованих туристичких компанија учествоваће у овој кампањи, која је позиционирана као „Црни петак туризма“, с попустима до 50% на хиљаде туристичких услуга широм земље.
„Ова кампања без преседана окупља 5.836 сертификованих туристичких компанија из све 32 државе у земљи и означава почетак економског, културног и друштвеног покрета подршке мексичког туризма“, истакнуто је у саопштењу Конканако Сервитура.
Међу учесницима су хотели, туристичке агенције, превозничка предузећа, ресторани, тематски паркови, музеји, па чак и здравствене установе.
Туристичка кампања без преседана почела је првом званичном куповином у Лос Кабосу, Јужна Доња Калифорнија, од стране председника Конканако Сервитур, Октавија де ла Торе де Стефана.
„Данас правимо одлучујући корак за национални туризам и економију милиона мексичких породица“, рекао је лидер терцијарног сектора, који обезбеђује скоро три четвртине формалне запослености у земљи.
Јачање домаћег тржишта
Економски утицај „La Gran Escapada“ неће бити усредоточен само на компаније-учеснице, већ и на заједнице које угошћују посетиоце.
Према подацима Министарства туризма, потрошња у туризму ће имати мултипликативни ефекат на локалну економију, користиће микро, малим и средњим предузећима и повисити стандарде привредне гране.
Сви учесници су уписани у Национални туристички регистар (RNT), што јемчи квалитет и законитост услуга, уверавају надлежни.
Институционална и корпоративна подршка
Кампања има подршку Министарства туризма, Министарства економије, Федералне агенције за заштиту потрошача (Profeco) и Уније секретара за туризам Мексика (Asetur), као и сарадњу авиокомпаније Volaris, која нуди карте од 80 пезоса (скоро 4 долара), и Mexicana, са попустима до 50%.
Мексичка влада је ову стратегију описала као кључни део плана „Мексико“ за подстицање одговорне потрошње и обнову домаћег туризма.
„La Gran Escapada“ није само кампања распродаје: то је стратегија економског препорода, где туризам постаје мотор благостања, инклузије и развоја“, рекао је Де ла Торе.
Мексички секретар за привреду Марсело Ебрард приметио је да ове врсте иницијатива јачају домаће тржиште и национални понос; док је председница Клаудија Шејнбаум потврдила њихову усклађеност са циљевима програма.
Са „La Gran Escapada“ градимо нови начин бављења туризмом: доступнији, праведнији, мексичкији. Туризам који јача економију, буди национални понос и отвара могућности за све. Ово је прва од многих куповина. Први корак у нову еру“, закључио је председник Конканако Сервитура.
Извор: Banca y Negocios